Cut d' Crap

"Jangan kacau saya lagi" kalau seorang lelaki melafazkan ayat ini, semacam agak dayus, agak kelakar, agak aneh sebab lelaki dikenali terkenal dengan Actions speak louder than words.Pastilah sri kandi sebaliknya,tindakan perempuan untuk melafazkan ayat di atas hampir 100kali siap dengan siri ulangan dalam satu perhubungan , sekalipun hubungan sesama jenis yang lebih sopan dinamakan persahabatan.

Lelaki kadangkala tidak pula menyampah memujuk pasangannya , namun memang tidak selalu pula untuk tidak merajuk.Tetapi kebanyakan sanggup ludah sendiri dengan selamba dan menjilatnya kembali.sebenarnya mereka takut untuk membuat keputusan, dan menanggung bahana keputusan mereka sendiri,maka..fikir-fikirkan kenapa mereka bijak mengatur strategi menjadi pemusing fakta dan kenyataan.macam bermain catur atau tepatnya 'sycho' tepat lagi bercakap keling.

Firman Allah SWT.: “Kami berfirman: Turunlah kamu dari syurga itu. Kemudian jika datang petunjuk-Ku kepadamu, maka barangsiapa yang mengikuti petunjuk-Ku, nescaya tidak ada kekhuatiran atas mereka, dan tidak (pula) mereka bersedih hati.” (Al-Baqarah: 38)

No comments:

Post a Comment