Fidobido Devil

Rosaklah iman, Hancurlah taqwa. Dia & aku, kami & kamu, kita.

Memang ALLAH menjadikan manusia pelbagai rupa dan gaya. Disitulah berkuasanya ALLAH. Dia berhak dan mampu berbuat apa saja mengikut kehendak-Nya. Kita memang tidak ada pilihan untuk mempersoal itu ini, mempertikai itu ini.

1 Jun 2005

Hari lahir sesorang yang kini sudah bergelar sanak saudara dalam keluarga Timoh, tarikh ini Timoh meraikan hari lahir dua teman kampus ; teman sebilik & teman sekomiti, dua2 mesra dan mistik orangnya.Namun ucapan ini menyentuh sanubari, "Timoh, the reason i done that because u r changing fast; not become accepting..but more isolating, u said u're a victim,but u act as a preyer.plz understand, i kow u dont need my guidance no more..plz keep acting normal.. u know more than anyone else" keliru? Apa ke benda? Perlu kah ucapan ni untuk Timoh?

2 Jun 2005
Closing ceremony and Charity Dinner 2005
Kids of the World

kakak tersayang , teman sekomiti, teman sekampung, teman sejurusan.Makan semeja.Ada cerita tersembunyi antara Timoh dan mereka.Rupa-rupanya ada sesi hero-hero, bukan milikku maka pasti bukan milikmu jua, pasti lah tidak menjadi milik sesiapa di meja ini.Adegan sayu, melankolik kekecewaan seorang teman sekampung yang dalam diam memendam perasaan. Maaf Timoh tidak lagi memberi sebarang keputusan dan maaf tidak perasan!

Timoh keliru dengan adegan yang baginya tidak matang dan mainan drama hidup..pastikah akan berulang tayang drama ni? keliru?

No comments:

Post a Comment